søndag 1. desember 2013

1. søndag i advent.

 
 
 
 
 I dag er det (allerede) 1. søndag i advent, og det første lyset skal tennes. I år har jeg laget min egen versjon av "advensstaken". Her har jeg brukt en bit drivved, spikret inn 4 stk spiker, og tredd nedpå lys, som jeg har dekorert selv. Veldig enkelt og veldig fint :-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Etter inspirasjon fra dette julebildet jeg har malt, har jeg laget noen juleputer til å pynte med i advenstiden. Da rødfarge ikke passer inn hos meg, liker jeg å pynte med lilla og hvit i julen, itillegg til mine favoritt farger rosa, turkis og mint.
 
 
 
 
 
Baksiden har fått stoffet som jeg har klippet ut bambien fra. 
 
 
 
 

 Noe jeg elsker med julen er å lage ny julepynt av stoff, papir, maling og spraylakk :-)
Håper jeg får tid til å vise dere mer i advenstiden.
 
Herlig 1. advent til deg!
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar