torsdag 29. august 2013

Tapet...

...det er noe jeg er veldig glad i, både på vegger, møbler og andre små ting :-) Jeg begynte med å ta tapet på småting som små nøttebokser og ikke minst den kjære hermetikkboksen (som kan brukes til alt).
 
 
 

\
Her har en hermetikkboks fått et lag med blå spray maling fra KEM, og tapet rundt. Det blir en fin liten dekorasjon på et barnerom. Denne var beregnet til å ha smukker oppi, men kan selvsagt brukes til mye rart. Et kort med tapet følget selvfølgelig med gaven :0)
 
 
Nøttebokser kan også bli veldig dekorative med en liten tapet bit på. Denne ideen fikk jeg fra den fargerike bloggen Barbros lille atelier . Dette er en blogg jeg besøker daglig for å få glade farger og mye inspirasjon :-) Barbro har brukt sine nøttebokser som både blomsterpotter og oppbevaring. Her i huset er de blitt brukt til oppbevaring av små ting og hårstrikk/klemmer, og ikke minst som dekorasjon, jeg bare eeeeelsker de deilige pastell fargene. Dette er tapet som er kjøpt på www.retrovilla.dk
 
 
 
 
 
Mer om tapet på møbler kommer, dette er jeg nemlig stor fan av :-)
 
Fin dag til deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar