tirsdag 5. november 2013

Maling på lerret!

 
 
 
Etter bolig og interiørmessen, og min favoritt utstiller Ramp 42, fikk jeg inspirasjon til å koste støvet av malings penslene mine. Altså de minste, de største penslene blir brukt med gjeve mellomrom. Men det er utrolig lenge siden jeg har malt på lerret, ja faktisk flere år!!
 
 

Først prøvde jeg meg på den litt abstrakte malings typen, lik mange av de vakre som Ramp 42 stilte ut. Det så enkelt ut, men det var det IKKE..hehe :-) Så det ble noen litt forenklede motiver ut fra hodet mitt som kom på lerretene isteden for. Resultater ser du her.
 
 
 
 

Vet at det går mot vinter og sommerfugler er det ikke mange å se av nå. Men hjemme hos oss er det alltid plass til sommerfugler. Jeg er så utrolig glad i disse fargerike og lekre skapningene!
 
 

 
Her har jeg trykket ut små sommerfugler i forskjellige farger og limt oppå det jeg har malt. Hodet til er klippet ut av en tapet bit :-)

 
 Litt jule inspirerte bilder er også på vei :-)

 
Minstemann er glad i å male. Vi koser oss sammen mens vi holder på. Han liker best å blande sammen alle fargene (til mors store fortvilelse), så han ender opp med en merkelig grønn farge.
 

 
Han maler på lerret, ark,  (seg selv), blader, steiner og ellers det vi finner ute på tur ;-)
 
Flott kveld til deg!
 
 

4 kommentarer:

  1. Så flink du er! ;) Jammen har din kreative sjel fått blomstre :) Veldig kjekt å se og sunt og bra for deg,skjønne du ;) <3 klem tante

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk snille deg! Ja, det er deilig å få ut all kreativiteten som surrer i hodet..hehe :-)
      Stor klem til deg

      Slett
  2. Åh, så flotte malerier! :D Bra jobba, du er kjempeflink! Det er kjekt når barna også vil være med :)

    Ha en super kveld!
    Smil og klem fra Lite hi

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :-) Ja, kjekt å være kreativ sammen med barna ;-)
      Klemmer til deg

      Slett