torsdag 3. april 2014

Foto i interiøret!


 Det er veldig kjekt å pynte opp med bilder i hjemmet! Både bilder av venner, familie og postkort pryder ofte mine vegger!


 Jeg har så mange bilder jeg er glad i, rammer kan ta mye plass og egner seg ikke på ALLE veggene i huset. Så da ble løsningen dette "fotohuset" (likt vårt eget) med tape, på kjøkkenet ;0)

 

 Inni huset har jeg samlet bursdagskort, takkekort med foto, selvlagede kreasjoner fra barna og herlige bilder jeg er glad i! Bildene kan lett byttes ut eller flyttes på, noe jeg liker godt :-) 



 Herlige bryllups bilder har fått plass i rammen under" fotohuset" mitt.
  

Dette var mitt bidrag i månedens utfordring hos NIB. Håper du likte det ;-) For flere flotte bidrag trykk her 

Fortsatt nydelig dag til deg!

4 kommentarer:

  1. Såå utrolig fint og kreativt!! :)
    Du er flink!

    Klem fra Lite hi

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk lite hi!! 😄 kjekt å høre! 😊

      Slett
  2. Så fint og kreativt!

    Ønsker deg lykke til i konnkuransen :)

    Klem fraEngla

    SvarSlett