mandag 24. februar 2014

Helgens kupp!


I helgen var jeg en rask tur innom finn.no, da jeg plutselig snublet over denne herligheten under, på GI BORT siden! Jeg kastet meg over telefonen og fikk beskjed om at den var min, dersom jeg kunne hente den samme dag. Gleden var stor! 

 

 Uten henger tilgjengelig, fartet  jeg avgårde i min lille, men romslige blå bil. Etter å ha kjørt litt omveier, fant jeg endelig frem. Til min store glede var sofaen plettfri! Hel og fin i stoffet, så nesten ikke brukt ut en gang, lykke!

Er ikke bare jeg som elsker denne sofaen! Boston terrieren min, Lola, hoppet oppi så snart den var på plass i stuen :-)


 Spenningen var stor når vi skulle prøve å få denne lekkerbiten inn i den lille bilen min. Men med god hjelp fra de som ville kvitte seg(!!!) med sofaen, god vilje, litt (les mye) stress, og et bil speil mindre, fikk vi den inn, og bakluken sånn noe lunde igjen :-) Må tro jeg var lettet!

 

Nå er den på plass i stuen min, og har fått mitt elskede skatoll som nabo! Tror den vil trives der :-)


Smiler like mye hver gang jeg går forbi den!


Har du gjort noe spennende i helgen?

Gledelig ny uke til deg!

9 kommentarer:

  1. Det ble utrolig stilig og som skapt til deg! :-D

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, den er som skapt for meg ;-) digger den!

      Slett
  2. Kjempefin!!
    Imponert over at du fikk den inn i bilen..

    Klem

    SvarSlett
  3. Ja, det var ikke lett, men den som ikke vill, den skal ;-)

    SvarSlett
  4. Åh, så herlig! :) Det er så morsomt når man kan gjøre slike kupp ;)

    Stor klem fra Lite hi

    SvarSlett
  5. Nostalgi ♥
    Husker bestemor og bestefar hadde slike stoler med et søtt teakbord med hjerteform i midten :)
    Det har forøvrig funnet veien til mitt hus ♥

    Gøy at du vil være med på min lille give away.
    Lykke til!

    SvarSlett