onsdag 8. oktober 2014

På soverommet..

 
...har jeg faktisk ikke så mye farger, og jeg som elsker farger! Men etter en hektisk dag med mye som skjer, trenger jeg litt ro rundt meg for å koble ut og slappe av før sove tid. Blir det for mye farger rundt meg begynner kreativiteten å krible og tankene vandrer.

 

Naturelementer er med på å skape en ro syntes jeg.
 
 
 
 Et gardinbrett har nylig kommet opp, og jeg har fått en "prinsesse" seng som jeg alltid har ønsket meg! En romantisk og behagelig stil er noe som jeg setter pris på ved et soverom.
 

 
 
 
Litt farger må det være, så har hengt opp en av mine favoritt kjoler som gir en deilig dose mint farge.  
 


 "Nattbordet" er også et fargerikt innslag. Lampen er kjøpt på IKEA og lampeskjermen er hjemmelaget.
 
 
En vanlig kommode har blitt dekorert med samme tapet som på veggen.
 
 
 
 

Dette er mitt bidrag i denne månedens utfordring hos NIB. For flere fargerike soverom, klikk HER
 
 
Flott høst dag til deg!
 
 


5 kommentarer:

  1. For et koselig soverom dere har! Her må det være herlig å våkne. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Kristine 😊 så kjekt at du alltid ligger igjen gode ord :-)

      Klem

      Slett
  2. Modig, tøft, kult, herlig! Lykke til :-)

    SvarSlett