mandag 10. februar 2014

Tapet inspirasjon!


 Tapet, tapet, tapet... Er det noe jeg elsker, så er det TAPET!! :-) Når månedens utfordring på norske interiør blogger da er å vise frem tapet inspirasjon, ja, da ønsker jeg veldig gjerne å være med! Men på grunn av data problemer, så rakk jeg ikke å delta.. :-( Velger å allikevel dele to "bidrag" her på bloggen :-) 


                       

 Tapet kan brukes til så mye mer enn bare på veggen. Her i huset har jeg brukt tapet til å lage bilder, kort, i settekasser, på blikkbokser osv. Men det jeg liker aller best, er å ta tapet på møbler. Det er veldig enkelt, og gjør så stor endring!


På minstemann sitt rom, har jeg to møbler med tapet på, et skap og nattbordet.





Dette skapet har jeg kjøpt på finn.no, pusset, malt og tapetsert. 

 




Dette søte nattbordet har fått på seg barnetapet, som er kjøpt på Retro Villa

 

Flere bilder fra minstemann sitt rom finner du HER

 For å få ende mer tapet inspirasjon gå inn på http://norskeinteriorblogger.no/

Fortsatt fin kveld til deg som er innom!



1 kommentar:

  1. Skapet på minsten sitt rom er virkelig helt majestetisk og nydelig! <3

    SvarSlett