tirsdag 12. august 2014

Kreativiteten lenge leve!

Men to små gutter i hus, blir det en del kreative påfunn i heimen. Spesielt eldstemann på 8 år, som har AD/HD, har magen lure løsninger. Noen litt mer positive enn andre. Da han fant en rød sprittusj var det mye som ble rødt! Gulvet fikk litt rødfarge, såpepumpen på bade fikk påskrevet, med store røde bokstaver, NOAH, og noen av møblene med "frisket opp" med litt rød dekor :-) Slik som bildene under vitner om.
 

Slik er det med kreative barn! Selv er jeg stor fan av kreativitet uansett om det måtte gå litt utover huset til tider. Det finnes en løsning på alt. Så nå fikk mor en god unnskyldning til å finne frem malerkosten og kjøpe inn sin nye favoritt farge :-)
 
 
Etter to strøk med maling, fikk skapet en liten make over, som jeg er så glad i :-)






 

 
Jeg er så glad i denne nye sparebøssen jeg fikk av guttene mine, da de var i Danmark! Den så eldstemann i en butikk, og sa til far; "Den hadde mamma elsket, den må vi kjøpe til henne". Mammahjertet smelter!!
 





Ønsker deg en kreativ og flott dag!
 
 

6 kommentarer:

  1. Nydelig farge og tommel opp for kreative voksne og barn ;) :D Hva heter fargen?

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Bitten! Jeg skal finne ut hva den heter, og gi deg en lyd :-)

      Slett
  2. Ikke vanskelig å se hvor gutten din har sin kreativitet i fra :) Så moro med forandringer - det ble veldig kult! Vet du, vi har allerede fått røde tegnestreker på de nye veggene her i "ny-hjemmet". :D Sånn går det kanskje når man legger tilrette for tegnekrok i stua ;)

    Smil fra Lite hi

    SvarSlett
    Svar
    1. Er ikke bare bare med småtroll og fargestifter..hehe :-) Er vel sånn man må regne med av og til :-)

      Slett
  3. Så fint det ble! Herlig og frisk farge! :D

    SvarSlett