lørdag 14. september 2013

Det beste med høsten er....

Det beste med høsten (som ikke akkurat er min favoritt årstid) er at loppebarkedene er i full gang! :-) Så når det plasker ned her på Vestlandet (noe det sjeldent gjør...kremt kremt ;-)) Så er det supert å ta en runde på loppemarked! Denne helgen var det hele fem loppemarked/garasjesalg å velge mellom, luksus problem! Det fikk nøye seg med to denne helgen, da resten av familien ikke er like begeistret for dette som meg (kan du skjønne??). Et par skatter rikere ble jeg, og er stor fornøyd med det :-)



 
Denne røde kurven er litt for rød etter min smak, men med en omgang med malerpenselen, blir den nok lekker på mitt kjøkken :-)

Høsten har jo sin sjarm den også, som alle årstidene har. Det blir deilig, frisk og kjøligere luft. Trær og busker får et nydelig fargespill. Men det følger også med en del nedbør og mørke kvelder. Da er det deilig å kose seg i sofa kroken med en god bok, kaffe og tente lys. Eller å sitte seg med symaskinen eller annet kreativt håndarbeid.
 
 
 
 
 
Er ikke bare jeg som liker å kose meg inne i ruske vær. Lola liker ikke å gå ut når det regner, da snur hun brått i døren og løper tilbake til sofakroken :-)
 
En fin høst helg til deg!
 
 

2 kommentarer:

  1. Det var noen gøye ting du har klart å få kloa i. :) Jeg skulle sette meg ned med symaskinen i dag, men kom ikke så langt før sofaen ropte. Derimot jeg har ferdigstilt to uroer, en til en liten tass vi begge kjenner blant annet. ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Sofaen er god av og til :-) Gleder meg til å se uroen :-)

      Slett