tirsdag 3. september 2013

Hjertebank!

Er jeg i nærheten av en Fretex butikk, så MÅ jeg bare innom på skattejakt. Min mann er ikke alltid like begeistret, men tusler etter mens jeg må finkjemme hele butikken. For noen dager siden var jeg innom nettopp en Fretex butikk. Etter å ha leitet en stund, fikk jeg plutselig hjertebank og økende puls. Der stod det nemlig en bitte liten fotskammel. Den var så søt der det stod på toppen av en hylle sammen med noen porselens dukker. "Denne bare må jeg ha!!", sier jeg til min mann mens jeg snapper etter pusten. "Hva skal du med den da?". "Nei, det vet jeg ikke enda, men jeg MÅ ha den." 
Kort tid etter trippet jeg glad og fornøyd ut av butikken, med et stort smil om munnen og en liten krakk under armen *smiler* 
 
Her er fotskammelen etter den har fått nytt trekk på seg.
 
Her ser man bitte litt av det opprinnelige trekket, i begunder rød. Ikke helt min farge.


 
Den fikk tilslutt et lag eller to med spray maling, og ble riktig så lekker! Nå smiler jeg for meg selv hver gang jeg går forbi den. Den er litt for liten for å bruke som fotskammel for meg, og guttene vil ikke bruke noe som er rosa *smiler*. Men fin å se på er den i alle fall! Så får jeg se om jeg finner en fin plass til den etter hvert.
 
Fin kveld til deg!
 
Gina

11 kommentarer:

  1. Den var jo knall...rosa :)kjempekul ble den :)klem tante

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :-) skal det være rosa, så skal det være rosa ;-)

      Slett
  2. Den ble knallfin! Digger rosafargen og det fine retrostoffet!

    Klem

    SvarSlett
  3. Den ble skikkelig fin, for en skatt! Hvis du ikke finner den perfekte plassering til den, så kan nok jeg klare å lage plass til den :D klem Dadda B

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe :-) Skal nok alltid finne en plass til den :-)

      Slett
  4. skikkelig imponert !! blir glad av farger og av bloggen din :)
    klem
    linda

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, det varmet! :-) Kjekt å kunne dele gleden med noen :-)

      Slett
  5. Den var helskjønn! Jeg skjønner godt at du fikk hjertebank av denne altså! <3

    SvarSlett
  6. Så flink du er Gina!! :-) Imponert!

    SvarSlett
  7. Så herlig! :) Jeg deler din begeistring over Fretex-butikker! :) Krakken ble rett og slett "dritkul" og søt på en og samme tid! Dette liker jeg :)

    Stor klem fra Lite hi

    SvarSlett